mandag den 30. maj 2011

Asta Emilie ;)

Ja, nu har der igen været stilhed på bloggen :)
Der er ikke sket så meget efter vores lille prinsesse er kommet til verden. D. 4. maj kl. 7.04 så endnu en prinsesse dagen lys og denne prinsesse kom til at hedde Asta Emilie ;) Hun er simpelthen så lækker og dejlig og så ligner hun sin smukke søster på en prik - altså da hun var baby. Det er vildt sødt så meget de ligner hinanden - jeg elsker det og jeg føler mig så heldig over at være mor til 2 smukke piger! Ida Marie er rigtig glad så sin lillesøster og vil gerne hjælpe med at give hende sutten, give en tør ble og holde hende. Det er dejlig og mit moderhjerte smelter totalt!

Jeg skylder også Bjørnemor en KÆMPE TAK! Hun har nemlig været så sød at sende gaver til både storesøster og lillesøster! Kirsten du er simpelthen en skøn kvinde sådan at tænke på os! Vi blev meget glade for gaverne og især bamsehændklædet faldte i totalt god jord hos min lille Bamse fan!1000 tak!!

Billeder af en nyfødt Asta Emilie, Asta Emilie 3 uger gammel og 1 kilo tungere samt billeder af de fine gaver fra Bjørnemor!

2 kommentarer:

  1. Ejjj, den vil ikke udgive billederne!!

    SvarSlet
  2. Hvor er hun for sød - et stort tillykke herfra
    mille

    SvarSlet