fredag den 15. april 2011

Kjole i denim




Denne lille kjole blev færdig, så Ida Marie kunne få den på til min fødselsdag. Ja, det var ikke den oprindelige plan, men det endte sådan. Oprindeligt skulle jeg havde lavet en lækker forårsjakke i denim til Ida Marie, men jeg tænkte mig da overhovedet ikke om, da jeg tegnede og klippede mønsteret ud og tilmed klippede i stoffet.. hmm, så kunne jeg jo se, at det var en slå om kjole, jeg havde lavet - hehe, det var bare én af de dage, hvor jeg måske ikke skulle have syet. Efterfølgende er jeg dog meget godt tilfreds med resultatet!
Kjolen er pyntet med et hjerte på ryggen og foran broderede ugler. Det er Ida Maries Oldebedste, der har broderet efter et mønster fra Hendes Verden - jeg synes det er så fedt, at der lige er lidt af Oldebedste på tøjet!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar